مسجد امیرالمومنین دامغان

به وبلاگ مسجد امیرالمومنین دامغان خوش آمدید

مسجد امیرالمومنین دامغان

به وبلاگ مسجد امیرالمومنین دامغان خوش آمدید

امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه مسئولان از اجرای اقتصاد مقاومتی گزارش دهند تصریح کرد: با برگزاری همایش ها و نوشتن سربرگ نامه ها اقتصاد مقاومتی صورت نمی گیرد بلکه اقتصاد مقاومتی باید همراه با اقدام و عمل واقعی باشد .



به گزارش خبرنگار تیتریک دامغان ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان ظهر دیروز در آیین نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه شهر دامغان در جمع نمازگزاران مومن و انقلابی به میزبانی مصلی امام خمینی ( ره ) این شهر افزود : بسیج و بسیجی از یک اهمیت و جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردار است و امروز این جایگاه در دیگر کشورهای اسلامی و مسلمان نمود پیدا کرده است.


وی تصریح کرد : حضرت امام ( ره ) بانی و پایه گذار بسیج بودند و از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کردند و فرمودند بسیجیان جهان اسلام باید به فکر ایجاد حکومت اسلامی باشند.


وی با بیان اینکه بسیج مردمی در کشورهای عراق ، سوریه ، لبنان و یمن دشمنان را به زانو در آوردند اظهار داشت : امروز بسیج مردمی در عراق توانست برداعش غلبه کند و با این حضور وارد میدان نبرد با آنان شود و در یمن نیزبسیج مردمی عربستان سعودی را به زانو در آورد و این حرکت ها نشان از اهمیت و حضور بسیج در تمامی عرصه های صحنه ها است که با بسیج مردمی می توان با دشمنان مقابله و مبارزه کرد.


رستمیان یاد آورشد : چفیه نماد یک بسیجی است و مقام معظم رهبری با انداختن چفیه برگردن خود همیشه این نماد را حفظ کرد و ما نیز باید با پیروی و تبعیت از مقام معظم رهبری بسیجی واقعی بودن را به درعمل به نمایش بگذاریم.




وی با اشاره به اینکه مسئولان ما نیز باید بسیجی باشند و قدر بسیجیان را بدانند افزود : قدرت الهی را امام ( ره ) و مقام معظم رهبری در بسیجیان مشاهده کردند و همه مانیز باید در حرکت به سوی بسیجی حقیقی بودن گام بر داریم.


امام جمعه موقت دامغان به دیدار هزاران نفر از مردم ولایت مدار و شهید پرور استان اصفهان با مقام معظم رهبری اشاره داشت و افزود : در این دیدار رهبر معظم انقلاب نکاتی مهم و ارزشمند ایراد فرمودند که یکی از نکات این بودکه باید به موضوع انتخابات در آمریکا بی اعتنا بود و هیچ حسابی روی آمریکا نباید کرد.


وی خاطر نشان کرد : داشتن بصیرت سیاسی ، غافل نشدن از ترفندها و توطئه های دشمنان ، حفظ روحیه و جهت گیری انقلابی از مهمترین نکاتی بوده که رهبری فرزانه انقلاب برآن تاکید داشتند که همه ما نیز باید سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و به آن بیش از گذشته عمل کنیم.


رستمیان با بیان اینکه انقلاب یک امر مستمری است اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران باید ادامه داشته باشد و انقلاب اسلامی فقط برای سال 57 نبوده و امروزه نیز باید این روحیه انقلابی ادامه داشته باشد.


وی با اشاره به نامگذاری سال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی ( اقدام و عمل ) از سوی رهبر معظم انقلاب در ابتدای آغاز سال 95 افزود : مسئولان باید از اقدام و عمل در بحث اقتصاد مقاومتی گزارش دهند که چه اقداماتی را ارائه دادند.


وی تصریح کرد : با برگزاری همایش ها و نوشتن سربرگ نامه ها اقتصاد مقاومتی صورت نمی گیرد بلکه اقتصاد مقاومتی باید همراه با اقدام و عمل واقعی باشد.


رستمیان به حضور میلیون ها نفر از شیفتگان و علاقه مندان به امام حسین ( ع ) در پیاده روی اربعین افزود : این حرکت مقدس و با ارزش نشان از ارادت ملت مسلمان به اهل بیت عصمت و طهارت ( ع ) دارد که به نمایش گذاشته می شود.


وی یاد آورشد : فلسفه وجودی عزاداری در سوگ ابا عبدالله الحسین ( ع ) و اصحاب و یاران با وفایش این است که مردم با معارف دینی آشنا شوند.


وی گفت : مردم در مجالس عزاداری از خطبا و گویندگان به خوبی استفاده کنند و تا آنان هرچه بهتر معارف دینی و اهل بیت ( ع ) را برای مخاطبان تبیین و تشریح کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۹
مسجد امیرالمومنین دامغان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی